fbpx

Trots is het juiste woord!

Vol trots kunnen we zeggen dat GoHashtag vanaf vandaag, 5 oktober 2020, officieel sponsor zijn van de Eredivisie voetbalclub FC Groningen! Een lang gekoesterde wens van eind-hashtagger Martin Eefting gaat hiermee in vervulling.

 Bijna vijfenhalf jaar geleden startte Martin met zijn online marketingbureau in Annen, genaamd Eefting Online Marketing. In de afgelopen jaren is er veel groei geweest in het bedrijf en zijn er tussentijds ook diverse gesprekken gevoerd in het voetbalstadion van de FC. “Als trouwe supporter was deze wens er altijd al om verbonden te zijn met de club, maar het was iedere keer nog niet het juiste moment”, aldus Martin.

 Vanaf oktober 2020 is het moment er nu wel degelijk. Eefting Online Marketing heeft een rebranding doorgevoerd per 1 oktober en hoe mooi kunnen dingen dan soms samen vallen. Met een korte, krachtige en frisse naam van deze tijd is het bedrijf klaar voor de toekomst. En zo is GoHashtag ontstaan! Samen met een team van externe freelancers zetten zij zich in om organisaties te ondersteunen met hun online marketingactiviteiten. 

FC Groningen kwam precies op het juiste moment, volgens Martin. Een mooi sponsorpakket dat goed aansluit bij het bedrijf. De FC heeft een nieuw onderdeel bedacht, genaamd Club1971. Het idee hierachter is dat een vak in het stadion wordt gereserveerd voor zzp’ers, start-ups, scale-ups en andere vormen van eenmanszaken. FC Groningen zet zich dan ook in voor ondernemers uit de regio en stelt zich hierbij ook op als intermediar.

GoHashtag vindt het belangrijk om een steentje bij te dragen in de maatschappij. Zeker in deze periode van corona is het goed om elkaar te versterken. Vanuit het verleden, de regio en het groen-witte hart van Martin, is dit een droom die is uitgekomen.

 

Logo FC Groningen op het gras
Martin Eefting kleedkamer FC Groningen
Martin Eefting GoHashtag en Marloes van den Oever in de perskamer van FC Groningen